Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 10:52 - ФАБРИКА ЗА МЕЧТИ
Автор: mechtateli Категория: Хоби   
Прочетен: 1081 Коментари: 0 Гласове:
0




Прочел съм много написани книги по темата, но една привлече вниманието ми. Написана от Евгения Брайт. Рускиня живееща в германия. Тя е кратка, точна и ясна, но най важното е, че разкрива секрет, който в другите книги го няма.

Като начало ви представям откъс от книгата. Превода е непрофесионален.

Прочел съм много написани книги по темата, но една привлече вниманието ми. Написана от Евгения Брайт. Рускиня живееща в германия. Тя е кратка, точна и ясна, но най важното е, че разкрива секрет, който в другите книги го няма.

Като начало ви представям откъс от книгата. Превода е непрофесионален.

Евгения Брайт

СТАНИ  ГОСПОДАР  НА  СВОЯ  ЖИВОТ!

Научи се да изпълняваш своите желания на едно-две-три и  

Практическо ръководство за испълнение на вашите желания:

минимум теория, максимум практика, простота в усвояването, висока эфективност на резултатите

 

СЪДЪРЖАНИЕ

За автора – глава, от която ще разберете, какво се е случило с мен преди, какво се случва с мен сега и как аз постигнах такъв живот. Е, и да видите тук колко съм красива.

Отзиви за книгата: от сдържано положителни до неумеренно въсторжени. Ако имате желание, мога сложа тук и вашето бесценно мнение, ако го придружите със своя снимка.

Малко въведение, от което ще ви стане ясноно, защо  след като прочетете моята книга, може повече да не четете никакви други книги на тема «подобряване на своя живот и постигане на своите цели».

Мако теория, която ще ви даде обща предстова за това, как работи системата в която ние съществуваме, а също така кратък обзор на това, какво ни предлагат в умните книжки и на сайтовете в Интернет за по-ефективно исползване на тази система за постигане на користните си цели.

Гола практика – За това, как «…дойдох, видях, победих! И – никакви тайни!!!»

Първа стъпка

Втора стъпка

Трета стъпка

Трите най-важни глави , заради които всичко бише замислено и които в действителност представляват ръководство, което стъпка по стъпка ще реализира вашите желания в живота ви.

БОНУС :Техника за  Моментално Изпълняване на Желанията, любимата ми, която аз наричам ту «Вълшебна пръчица», то «Лампата на Аладин» - според настроението. Отрязвам си главата, че като деца също сте искали да имате такъв уред? Познах ли? А сега, вие ще го притежавате. При това така, че нито ще можете да го загубите, нито да го забравите някъде «под елхата» . И никой няма да може да ви го открадне. Чудесно, нали? Подарявам ви го «без-въз-мезд-но»!

ЗАКЛЮЧЕНИЕ  Прощаването – винаги е тъжен моминт! За това нека да имаме възможност да продължим нашето общуване … Може да ви потрябва?

Приветствам ви, мои скъпи читатели.

Аз се казвам Евгения Брайт.

Живея и работя в Германия, в град Кьолн,

Северен Рейн-Вестфалия.

 Коя бях аз преди?

 Обикновена жена, останала без работа по време на перестройката, останала без мъж поради бандитската безнаказаност, царяща в началото на 90-те в Русия, млада майка, изоставена от държавата на границата на нищетата, принудена да се бори за елементарно преживяване – своето и на малкото си дете. Плюс - проблеми със здравето поради вечно напрегнатия, изпълнен със стрес живот. Познато ли ви е? Страхувам се, че много от вас са преминали през нещо подобно.

Затова, мога с пълно основание да кажа: аз съм една от вас!

               Какво постигнах, прилагайки на практика методиката за постигане на целите? 

Аз живея в една от най-благополучните европейсни страни.

Изглеждам млада и стегната, прекрасно се чувствам, макар и да не се ограничавам в нищо (Обичам вкусно да похапвам и обожавам тъмната баварска бира!), не се затруднявам с физически упражнения, тъй като много ме мързи да бягам, скачам или по какъвто и да е начин да изтезавам тялото си. При моите 44 години никой не ми дава повече от 32, не ми се налага да следя за килограмите си, тъй като те винаги са едни и същи, по едно мое старо желание.

                
Имам забележителен мъж, с който живеем в семейно огнище изпълнено с любов и взаимно разбиране.

Ние обиколихме почти целия свят, както двамата, така и с децата.

Имаме уютно «гнездо» практически в центъра на Европа, където се връщаме с голямо удоволствие след нашите близки и далечни пътешествия. Прозорците на нашата спалня гледат към голям балкон, увит в рози – моята гордост и предмет на моите грижи, а пред къщата растат две големи елхи, под които живее семейство истински диви зайци – и това е практически в центъра на големия град!

                 Аз свободно владея три езика. Винаги съм мечтала да говоря поне един чужд език,  но никога не съм си и представяла, колко е хубаво  свободно да общуваш с хората практически от целият свят, свободно да четеш и пишеш на няколко езика, да разбираш, какво се пее в песните и какво пише на пътните указателни табели. Земята стана за мен действително мой роден дом!
                 
                 
Получих допълнително, сравнително скъпо образование, което ми позволява не само да печеля добре, но и да получавам огромно удоволствие от това с което се занимавам.

                   
Занимавам се с превантивни консултации по прилагане на методиката за постигане на своите цели.Моите клиенти живеят в различни краища на света. Това са мъже и жени от най-различни възрасти, националности и професии, които желаят активно да управляват своя живот... лежейки на дивана, или загаряйки на плажа. На кой както му харесва.
                     
                       Помагам
на клиентите си да работят със своите и чуждите желания така, че те да се изпълняват бързо (в срок от няколко месеца до няколко секунди) и ефективно.
 
      
                       Усвоих още много интересни неща, с който се занимавам през свободното си време повече или по-малко регулярно (сърфинг, дайвинг, ски, делтапланеризъм, яхти и много още други!).

               Мога да изброявам до безкрай

Всичко това,  което сега е част от моят живот –

Благополучен живот, на една щастлива жена.

Но най главното мое постижение е, че се чувствам

ГОСПОДАР  НА  СВОЯ  ЖИВОТ.

Това с нищо несравнимо чувство, ми го осигуряват моите методики!

АЗ ЗАСПИВАМ  ЩАСТЛИВА  И  СЕ  СЪБУЖДАМ  ЩАСТЛИВА!

Сега тези методики ще споделя с вас. Вие ще попитате защо го правя? Та на практика това е същото «секретно оръжие», с което могат да се преобърнат планини! Да станеш над всички и да нямаш равни на себе си.

Вярно. Това е «секретно оръжие». При това много ефективно. Ако ви се прииска да станете над всички – чудесно! Станете такъв. Аз ще се радвам, ако моите методики ви помогнат да постигнете желаното бързо и лесно.

Аз нямам конкуренти. И не изпитвам завист към тези, които са постигнали много в своя живот. Знам, колко е трудно да се намери верният път към благополучието. Та нали аз съм една от вас и в самото началото нямах  почти нищо, освен своите желания. 

Най страстното ми желание беше да се науча да изпълнявам всички свои останали желания по схемата ПОИСКАЛ-ПОЛУЧИЛ (ако може веднага J)

Вие имате ли същото желание? Разбира се, че го имате! Иначе защо ще четете това което пиша?

Знам от собствен опит какви капани можем да заложим сами на себе си по пътя за постигането на нашите цели. Всичко което искам сега е – да ви науча така да работите със самия себе си, че завинаги да забравите, какво е зависимост от обратите на съдбата,  да можете винаги да получавате това, което искате бързо и лесно.! 

Щом се научите да изпълнявате своите желания бързо и лесно,

ВИЕ СТАВАТЕ ГОСПОДАР НА СВОЯ ЖИВОТ! 

При това, ще се убедите, че това не само, че е просто, то е много просто!  

Вие ще се научите лесно да реализирате своите желания на раз-два-три,

следвайки моите прости инструкции! 

 



Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mechtateli
Категория: Хоби
Прочетен: 39012
Постинги: 15
Коментари: 7
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031