Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 06:00 - Фабрка за мечти
Автор: mechtateli Категория: Хоби   
Прочетен: 1448 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2009 16:45


               

АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА СТАНЕТЕ ЩАСТЛИВИ,
                    ПРАВЕТЕ ТОВА, КОЕТО ПРАВЯТ ЩАСТЛИВИТЕ !!!

                Е,
какво? Налред?

КРАТКО ПРЕДИСЛОВИЕ

«Народна американска мъдрост» гласи: «От клоуните не купуват».

Е аз прочетох изключително много книги, авторите на които баха толкова безнадеждно сериозни и отегчителни,че мислите им предизвикваха в мен неудържимо отвращение и сънливост.

Захващайки се да напиша това Ръководство, аз по-малко от всичко бих искала, вие моите читатели да приемите мен и методиките ми, като нещо лекомислено и несериозно.

От друга страна, да разсъждавам с многозначително изражение на лицето за живота и за това, как да направя живота такъв какъвто искам – абсолютно не е мое амплуа. Доколкото аз съм човек жизнерадостен и донякъде даже с хумор.

Ето,че и Ръководството се получи в съответствие с моя характер и наклонности. Надявам се, че няма да ви е скучно да го четете.

А също така се надявам, да си спомняте от време на време, че все пак това е ПРАКТИЧЕСКО РЪКОВОДСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ВАШИТЕ ЖЕЛАНИЯ, а не сборник хумористични раскази.

Какво искам да кажа? Само това, че четейки не забравяйте да прилагате НА ПРАКТИКА методиките, заради които четете всичко това. Както и да не се шегувам с вас и да не се опитвам да украся вашиеят процес на познание със своя хумор, аз авторитеатно заявявам – ВСИЧКИ МЕТОДИКИ РАБОТЯТ. Притова, работят ефективно и бързо.

И ето аз говоря абсолютно СЕРИОЗНО!

С това разрешете официально-обяснителната част да считам за изчерпана. И да преминем непосредствено към работата, заради която всичко беше замислено.

С какво започна всичко…

Някога в детството си аз чух такава история. Срещат се двама ученика на дзен-будиски манастир. Одиният казва на другия: « Аз имам такъв потресаващ учител! Представяш ли си, вчера след занятията той ме изпрати до реката и когато вече бях минал от другата страна изведнаж си спомни, че е забравил да запише нещо важно в тетрадката ми. Той ме помоли да я отворя и пишейки с пръст във въздуха  направи записа върху нея.».

На това другият ученик отговорил: «Да? А моят Учител въобще нищо не прави… и всичко се случва!»

Ах, как ми се прииска да управлявам своя живот,  буквално лежейки на дивана!

Да не правя нищо, а ВСИЧКО да се случва!

При това, как ми се иска, естественно…

Наистина,  на мен ми трябваха почти 10 години,  за да се науча да  получавам това,  което искам, бързо и без да влагам видими усилия.

Едни умни книжки,  всяка от които беше не по-малко от по 300 страници, изчетох – цяла планина! J

Мен  винаги ме е интересувало повече «как», отколкото «защо». А вас?

В «умните книжки» се отдава предпочитание на теорията, при това тя почти винаги е толкова сложна и объркана, методиките са толкова затрудняващи и разплути, а результатите обикновенно, така мизерни, че ти се иска да плачеш!

Создава се впечатление, че авторите по темата за  испълнение на  желанията просто «разливат вода» заради собственната си популярност и за да изкарат пари от консультации и семинари, а главно затова, че сами не знаят, как ефективно се испълняват желанията.

В същото време аз вътрешно чувствах, че всичко трябва да е просто и лесно. Така и се оказа на практика!

Сега аз имам всичко, за което преди мечтаех, всичко за което дори и не смеех да мечтая, а също така имам възможност във всеки един момент да осъществя който и да е свой, а и не само свой каприз.

Аз изобщо не съжалявам за това време, когато като някакъв златотърсач прекопавах цели планини с «празна руда» да търся малкото златни песъчинки, които залегнаха в основата на днешното ми процъфтяване.

На пътя ми имаше много лъжлива информация, объркани теории и грешни пътеки, които често ме отвеждаха далече от целта ми – да се науча дауправлявам своя живот лежейки на дивана.

Днес с радост и гордост мога да кажа – аз постигнах това, което исках преди. Но още по-голяма радост и гордост изпитвам при мисълта, че лесно ще постигна всичко, което поискам в бъдеще!

Това не е защото съм късметлия или пък много умна. Не! Аз съм такава, като повечето от вас. Просто аз намерих тези способи за да общувам с Вселената, които дават най-добрите резултати.

Днес вие ще можете да ги научите, да ги приложите на прктика за своите собствени желания и да се убедите във високата резултативност на методите за постигане на целите «от Евгения Брайт».

Вие също можете да станете властелин на своят живот! А това може би е по-сладко, отколкото да живееш така както ти се иска?

Затова на вас няма да ви се налага да четете море от книги, да се записвате на модерни семинари и тренинги. Вие трябва само прочитайки глава след глава  на моята книга да изпълнявате инструкциите, които срещате по пътя.




Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Za predpochitane e napred - razbira ...
16.07.2009 06:25
Za predpochitane e napred - razbira se !
I az se sechtam za edna BG-pogovorka : " Koi ne razbira ot komar plechka, i cial bivol da mu dadech - vse taia..".
V smisal chovek da se postarae da oceni i nai-ma-a-anichkia dobronameren jest,
Tova go moga - to mi e vrodeno - ne go obmisliam.
No, s tvoe pozvolenie - ako usetia ( ili vidia:-) i nai-ma-a-anichkia cinizam - tova avtomatichno me izhvarlia ot relsi. I tova ne che go moga - to mi e vrodeno.
Zavijdam ti na otrabotenia ti veche "manier" da se interesuvach PARVO ot "kak", a posle - ot "zachto".
Madro e.
Za sebe si bih kazal, che me vodi poveche momentnia instinkt+ impulsivnata reakcia.Ot zatrupvachti me bitovizmi propuskam da prodaljavam da se ucha..tova e. Sajeliavam :-)...
цитирай
2. анонимен - Какъв е "смисълът" от..
17.07.2009 15:40
..тази безмислица "сбъднато желание"?.
Почти всички "сбъднати желания",в живота ми(а за
"сведение",засега съм на 66 години),в по-далечна переспектива се оказаха пълни разочарования,а някои
и пълен провал.
Почти всички "несбъднати"желания останаха с това
хубаво чувство,което съм преживявал,докато ги
"гонех",а разочарованието от непостигането избледня
и се трансформира в мъдрост.
И така,вече съм стигнал до едно свое обобщение:
"Имай понякога сели,но не и големи желания.Не
преживявай бурно нито непостигането,нито постигането на тези цели,защото никога не знаеш
предварително,какво следва след едното и другото.
Посрещни ги с усмивка,махни с ръка и иди се почерпи по случая,по възможност с приятел."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mechtateli
Категория: Хоби
Прочетен: 39339
Постинги: 15
Коментари: 7
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930